onsdag 3 juni 2009

tack och adjö för idag!

nu tar jag och plockar ihop mina saker för nu. ska tillbaka senare ikväll och hjälpa till med mindfullness! hoppas det går bra för henne - premiär ikväll =)

nu ska jag hem och hämta hunden och sen ska jag till...
ska iväg i vilket fall. sen en runda till hästarna. men går nog bara en runda idag. Saara och Bamse ska följa med. 

ser med spänning fram emot ikväll!! hih hi sen blir det mys =) får se om plutten är hemma när jag kommer eller om han sover! ola kanske också sover men honom väcker jag. 

Annica
ps. har hållt mitt löfte (som jag avlagt för mitt inre välbefinnandes skull) idag också - ingen bloggläsning! tjohoo

kramelikram

2 kommentarer:

  1. Gotte gotte... inte varit så stark som du:-)

    SvaraRadera
  2. hi hi visst är jag duktid!! har kommit på stt det verkligen ger mig noll utan att det bara är en tjuv som tar energi och kraft och lämnar stora spår av irritation och förakt efter sig =) VILKEN TJUV! i dubbel bemärkelse hi hi hi nu var jag kul!

    SvaraRadera