lördag 20 juni 2009

midsommar

nu har jag jobbat mitt över midsommar. men har gått över förväntan! med lite givande och tagande från kollegorna blev det inte lika mycket jobb och mer midsommar =)

var hos andreas och marie och firade. mycket trevligt folk! 
åt MASSOR av gott, klädde midsommarstången - kanske inte det mest stabila men med blommor och blader, och någon lek, barnen lekte som tosingar så antar att detta var som midsommar ska vara! TACKAR =)

annica - vi hade kommit överens om att inte säga det till någon... men ola sa att du inte var någon... tolka det som du vill! en drömmande karolina =) jag kunde i och för sig inte heller hålla mig så hade redan sagt till min syster vilket ola visste och sa snabbt att annica är som en syster!!

hoppas midsommar var lika bra för er alla =)

3 kommentarer:

  1. heheh han var rätt lycklig:-) hoppas hoppas hoppas... glad för eran skull..

    SvaraRadera
  2. Vad är så hemligt??? Jag blir sååå nyfiken...

    SvaraRadera
  3. anna- snart får du veta. vi tänkte att vi ej skulle berätta riktigt ännu. men tror att ni alla blir glada! hoppas jag/vi i vilket fall =)vi tyckte detta passade nu trots att jag går i skolan... allt ordnar sig ju alltid.

    SvaraRadera