torsdag 4 juni 2009

vilken toppenstart =)

VILKEN UNDERBAR MORGON!! 
visst, morgonen började vid 6.00, men det är helt ok faktiskt! sen lekte vi kurragömma under täcket, räknade till tre. 
1 - 2 - 3  här är jag!
men sen låg vi bara och mös en stund... så där mysigt man bara har när man är tillsammans =)

vilken toppenstart på dagen - då kan den inte annat än bli lyckad!!

och det hoppas jag verkligen på för jag ska iväg i kväll och ha spa och hudvård! kanske blir det en slant kanske inte!!

innan jag återgår till det andra...
igår var jag med på en "inför" "prova på" eller vad man vill kalla det i MINDFULNESS. tror faktiskt att mång mång behöver detta. det kan hjälpa en med allt från att äta, dricka eller röka förmycket. att sluta upp med dumma ovanor som man egentliggen inte behöver - eller kanske mer komma till insikt varför jag utför sysslorna! Mindfulness förbjuder inget! Mindfulness är att vara aktivt medveten!! tiden gick så fort och de som var med och hade småbarn tyckte det var helt fantastiskt!! det var ett nytt sätt att se på saker/saken =) vara medveten om sina beslut och varför man utför dem! coolt!
om intresse finns för detta kontaktar ni en tjej som heter
Helena Ottosson, hälsoutvecklare, 0733 - 61 80 31 eller  igfhalsoutveckling@gmail.com

ps. extra erbjudande för Hyper Islands studenter!!

värt att tänka på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar