måndag 8 juni 2009

min helg...

vilken härlig helg =)
jag är verkligen så glad över att just jag fått mitt liv!! 

i lördags gick jag och William först ut till långö - skulle lämna paket till mamma som hon i sin tur skulle ge systeryster i kalmar. så vi stannade där en stund och pausade med lite fotboll och fika till annica kom. 

gick vidare stannade en stund i hoglandspark för lek och bus! annica och jag var de enda som busade - av oss vuxna vill säga - och kul hade vi. sen var det dax att gå upp på stan för att se vad som hände där... sen väntade stummis för lite sol för mig och annica och sovstund för Wille. sen hände något STORT -William kissade i gräset. stort för honom, för sen försökte han kissa säkert sex gånger till, men "snoppe" vill inte. hi hi hi.

- TACK ANNICA FÖR EN TOPPEN DAG!

efter ola slutat åkte vi ut till stallet och gick en runda. eller de gick och jag red. 

söndag.
fick sova till 7.15. mycket uppskattat =)
åkte ut till kim. alltid trevligt. och oj vad magen är stor och fin nu! men snart är den borta igen... William var rätt blyg och avis på izabelle när hon skulle sitta i mitt när och läsa en bok. då skyndade han sig upp, knuffade på henne och sa dum. men de fick sitta på var sitt knä så gick de också bra. för egentligen ville han hellre sitta på Izabelles bobbycar. men vad avundsjuk han var! lite smickrande faktiskt =)

åkte hem för lunch och vila. 

sen kom roliga "anniha" och hämtade Wille - de skulle ut och åka traktor hos niklas! vet inte riktigt hur mycket det blev åkt... med tanke på att han är rädd för en gräsklippare... 

åkte sen hem till karin för att åka tillsammans till Therese för att gratta henne till DIQ. GRATTIS, OCH BRA JOBBAT TJEJEN! 

(hann med och tvätta och sånt där tråkigt också... men det försvinner liksom i allt det roliga)

härlig men intensiv helg - precis så som jag gillar!

2 kommentarer:

  1. härlig helg må jag säga, hehehe nä ingen traktor åkning blev de inte.. han var för feg.. men kankse när han bli större:-)/annica

    SvaraRadera
  2. men han var exalterad innan han skulle åka traktor i vilket fall =)
    det blir nästa år - han ska bara tuffa till sig lite....
    flertalet bildet var så fina - men önskar nästan att du plockar bort det ena... inget skämt.

    SvaraRadera