måndag 22 februari 2010

en helt fantastisk vecka!

bara älskar att åka skidor.
friskt härligt och fartfyllt! och sen ger det lagom med träningsvärk =)
mamma och familj hade hyrt stuga i fjätervålen. så på lördagen kom vi, mamma, syster vi hämtat i mora, min andra syster från kalmar, hennes man och deras två små barn! i stugan mittemot bodde min moster, hennes man och deras tre barn, samt hennes svärföräldrar. så pajbuffé på kvällen i deras stuga. sen på måndag natt kom ola, william och olas föräldrar! så tala om släktträff!
vilket resulterade i mycket åkning för mig och ola, goda middagar, mycket prat och skratt, lite spel och mycket njutning!
härligt härligt!

igår kom vi hem, 1,5 timmar efter det var det kalas för william. blev endel att fixa på den stunden, men som tur var fick vi hjälp! tack =)
fick låna ihop lite stolar, men finns det hjärterum finns det stjärterum!
blev sjuk under natten, feber, frossa och började gråta för att ena katten låg på mig! har då aldrig hänt förut. det är när man är så sjuk det är skönt att ha en sambo att bo med. ni vet när man är så dålig att någon annan får lyfta huvudet och hålla glaset när man ska dricka! så var jag igår. men mår bättre idag och kollat jobbmail...

nu ska jag dock vila igen. både hunden och katterna ligger här i sängen med mig!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar