söndag 7 februari 2010

vad som kommer vad som gått!

Haft en helt fantastisk vecka!!

mår som fisken i vattnet.

william och jag, med mor och far, syster och barn, var i rödebybacken =) blir varm enda in i själen när jag tänker på hur lycklig han är! min lilla solstråle!!

körde och hämtade ola efter jobbet, william ville stanna hos mamma och pappa - som vanligt! när vi kom vankades tårta och senare porterstek! alla tog om, även barnen! och där satt tragiska jag med min drink.... men snart ska det vara avklart. snart. så gäller viktbalans! men det är sen...

nu ska jag ha paus snart för ska till fjällen! tacco, paj, kanelbullar =) mums. och sen ett glas vin på kvällen om andan faller in. men blir ALDRIG mer än ett då det är barn med och skidåkning som gäller hela dagarna =) jippi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar