fredag 26 februari 2010

helgen bjuder på...

kalas hos svärfar ikväll. ola och jag ska dit efter jobbet. säkerligen mycket gottigt som frestar men just nu shakar jag =)
hoppas på att hinna förbi stallet en runda innan med hundarna!

i morgon är det middag hos olas gamla vänner och mina nya! det blir säkert lika trevligt som sist.
men innan dess är det också stallet och glada hundar som gäller. och när snönär borta är det även glad ola som gäller ute i stallet på sin fyrhjuling! (pratar om det som en 4 åring tjatar!!!). men hästen måste få upp lite muskler igen innan vi kan ta såna turer som vi gjorde förra året! jippi jay =)

söndag brukar väl vara vilodag... så då får man ligga i soffa och mysa eller kanske ta sig ett varmt bad med tända ljus igen. har faktiskt varit riktigt duktiga med det på sistonde- mycket mental näring =) det är bra!


ps. ola och jag ska spara till en fin systemkamera. då kommer bilder kanske så det blir trevligare att gå in här!
men när jag är student och lever på 2500 kr i månaden siktar vi på det nu när jag snart börjar jobba=)

tips på bra kamera för typ 5000 kr?


njut av helgen!
tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar