fredag 5 februari 2010

"halv 8 hos mig"

ser redan fram mot "halv 8 hos mig" hos L.B. ska bli så trevligt. sitta och prata och äta god mat och kanske avnjuta ett glas vin. förmodligen blir det K,A,A , L och sen jag som träffas! det är bara svårt att få ihop en helg när alla kan... men finns viljan lyckas man med allt.
har bara sätt hennes hus på bloggen och utan för när jag haft vägarna förbi. men ska bli kul. oj oj vad vi kommer prata och skratta. kan bara tänka mig!
eller tjejer!? satsar på mars månad... men tiden går så snabbt.

under tiden är det väl lika bara att jobba på och göra alla andra vardagliga sysslor som är ett måste för att gå runt. och njuta på helgerna när man får en välförtjänt ledighet. (om jag inte jobbar extra vill säga, förra månaden vara jag vara ledig 5 dagar... ) men det är då jag värderar livet och ledigheten som mest!

men nu i helgen är jag ledig.

imorgon är det inplanerad pulkåkning på dagen, a och m med barn kommer hem till oss på em och äter lite, blir alltid en trelvig kväll!
och söndag är det williams favorit SKIDÅKNING om snön ligger kvar vill säga. han har pratat om detta hela veckan! och idag visade han farmor och farfar och kusinen detta på film! så hoppas på minusgrader på söndag, och sol! så blir det grillad korv i backen som förra gången =)
(men då inte för mig... inte än... men för mig blir det en choklad shake! inte illa... )

slut för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar