tisdag 23 februari 2010

sängliggande

förstår inte hur tråkigt det kan vara att bara ligga i sången.
hur hemskt det än låter kan jag ibland önska mig att jag bara kan få ligga i sängen en hel dag!! men fy fasen när man inte orkar göra något annat än att verkligen bara ligga i sängen.

nu har jag spenderat 1,5 dygn i sängen. från 19.00 den 21/2 tills nu, snart, 11 den 23/2. så TRÅKIGT! men är mycket piggare idag så ska ta mig upp. kanske ut med hunden en runde eller åtminstone förflytta mig till soffan! igår hade detta varit omöjligt men soffan är a pice of cake idag - hundpromenad återstår att se!

hade velat ta mig ut till min lilla häst som jag inte sätt på ett tag nu i och med att jag har varit iväg.

ska ge saara ett satin hands från Mary Kay som tack för hjälpen med veckan. hon säger att jag betalar varje månad och att hon inte vill ha något men em kan tacka nej till ett satin hands? jag tycket det ska finnas ett sånt set i vaje hushåll. tvättar bort, smutsiga, gräsig, färgade och till och med olja på fars händer! men själv använder jag det till fötterna. och saara traskar mycket henne kommer jag tipsa om att använda det både på händer och fötter givetvis!

hmmm... nu ska jag ta mig upp ur sängen, ta lite vatten och ringa ett samtal eller två!

tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar