tisdag 9 februari 2010

knaprar päron!

nu är det dax för upptrappning inför skidresan !
så äter min efterlängtade frukt. men upptäckte något jag ej trodde: tyckte det var jobbigt att börja äta! inte trodde jag jag någonsinn skulle känna så! men det är så praktiskt att "shakit shakit"! men vad gott med päron!
hi hi skrattade lite när ola frågade om jag ville ha soppa ikväll. tydligen var han sugen på det =) men jag har ju ätit soppa ett tag!! hi hi. men en ny smak och jag gillar ju faktiskt soppa =)

och nu har det äntligen löst sig på bästa sätt när det gäller skidresan.
i och med att vi inte kunde ta med william när vi planerat att åka (finns ju bara stugor att hyra lör-lör) så följer olas föräldrar med! aldrig hade jag kunnat tänka mig de uppe i fjällen. men vem vet - de kanske blir riktigt bitna av fjälluften! kanske blir detta ett vinnande koncept =)

i morgon ska det lagas piroger!! mums!

tjingeling

2 kommentarer:

  1. gud vad skönt.. nu kan jag andas och Ola och Wille får sällskap.. vilka härliga svärpäron du har..

    SvaraRadera