fredag 18 september 2009

dåliga dåliga jag på att skriva här...

men men, lite uppdatering.

har haft den mysigaste veckan någon sin med william - helt klart oslagbar. denne goe lille pojk! han får en att skratta hela, och då menar jag hela tiden. ser honom verkligen som bonus för ola och mig =)
igår var vi och badade - ordet sjövild passar bra på två sätt!! sen läste ola saga för william och läggdax.

jag och Jess tog en välbehövlig kissetur med kunderna. var ute länge - men gick inte långt men välbehövligt =) mycket prat så det blir nog snart prat öven en kopp te.

i kväll ska vi till mor och far på lite mat. men kanske "dumpar" ola och william där innan jag åker och rider. . . får se. vill i vilket fall rida idag - det var länge sen, han har haft så dåliga hovar - men micke hovslagare var där igår. är lite som en räddande ängel - dock en sen sådan ibland!

något mer... nej inte var jag kommer på.

åter till skola och alvaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar