tisdag 8 september 2009

verklighet till dröm

skrattade så jag höll på att dö i går. fasen vad kul man kan ha bara man kör bil!!

och sen vilken dröm - bad i pool hos mor och far med fiende som sen skulle mörda både mig och ola. men jag dödade först. polisen kom och två blonda tjejer från växjo ( av alla ställen!!) fiende dog och vi överlevde!!

när vi vaknade i morse ville ola mysa lite och jag svarade - tror du jag orkar det efter att ha varit ute och slagits hela natten. så berättade jag det absurda och fick oss några härliga skratt =)

nu ska jag ut och öva på min stridshingst =)

2 kommentarer:

  1. hhahaha vad roligt de måste ha varit i bilen.. visst är de skönt när vissa stänger sin blogg för andra:-) slipper man känna att man måste läsa...

    SvaraRadera
  2. visste ej att den var stängd... har varit inne en gång i veckan - men vet inte varför för det ger mig inget... och dessutom har jag ej fått ihop det med verkligheten, någonsin i och för sig.

    ha en trevlig kvällspromenad!! ska ut med skolan ikväll så ni får gå själva.

    k

    SvaraRadera