tisdag 22 september 2009

gick super i STHLM

VAr som sagt i Stockholm över dagen igår. Gick kalas och erik gjorde en fantastiskt bra presentation. ICA Banken var leende och hummande hela tiden =) så kul! De sa att det låg i tiden att göra något sånt här och verkade vara stormförtjusta i ideen. !!!!!! jippi! för vi ska ju försöka sälja den för en massa pengar! vi får se =)

Träffade både systeryster och Anna innan vi skulle flyga hem. jag och anna har ej träffats på 3,5 år. hon har bosatt sig i texas och jag har ej haft möjlighet att ta mig dit =( det där med tid och pengar spelar ju en liten roll när man ska ta sig över till Amerikat!

Har ju inte kännt mig bra på några dagar. tänkte ej åkt till STHLM i går, men är glad att jag gjorde det. men när jag kom hem hade jag riktigt riktigt hög feber. och har legat till nu - 13! ska fortsätta sova nu..

ha det gott alla andra och hoppas ni förbli friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar