onsdag 2 september 2009

härliga tisdag

går var bara så där skön. gjorde inget speciellt.

skulle ju samla energi och det gjorde jag. var ute i skogen en runda, andades och njöt av livet.

egentligen har jag ju verkligen inget att klaga på. en sambo som älskar mig, bonusbarn, hunden som alltid får mig att må bra, hästen tar mig ut i friheten, bra skola, jobb, extra pengar... nej nästan så att jag skäms så bra man har det egentligen!

men ska samla på energi så jag kan nyttja allt det här. kanske även börja träna igen... men det har jag funderat på länge i och för sig och fortfarande inte gjort. men kanske är det pga energiförlust???

hittade ett rätt bra stycke:

Kärlek och vänskap är inte främst en känsla utan resultatet av en ansträngning att hålla ett löfte att respektera och möta den andres känslomässiga behov och avstå från det som sårar eller förargar.

ps. sitter och söker åt företaget om olika uppgifter bla om skilsmässor. då fann jag detta.

nu åter till skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar