lördag 26 september 2009

inom snar framtid

ola och jag pratar och drömmer, ihop och var och en för sig! men min dröm att åka till island blir nu förverkligad =) resa är bokad!!

island har verkligen, sen jag var liten, stått överst på önskelistan ihop med australien och egen häst. hästen fixade jag för några år sen (11 år nu tror jag) australien får förbli en dröm ett tag till - drömmar är ju viktigt! men resan till island är bokad!! vi har det så gott för tillfället =) men det kan ju alltid bli bättre. låter blå lagunen, gyllene cirekeln, haiking och ridning på islandshästar i dess naturliga terräng fint? boka då hos vulkanresor! fick så trevlig hjälp =)

dagen till ära har vi, ola, saara och jag, spenderat på öland som har skördefest i dagarna. givetvis kroppkakor hos olas föräldrar. gunnar och rosa med barn och barnbarn var också där. de sprang och lekte och vem behöver barnvakt när det finns "hundvakt"?tisma busade och höll koll på dem hela tiden - både barnen och maten i och för sig =)

i morgon ska vi träffa belinda och hennes lilla wilma! bara hört av moste jessica att hon är bedårande =)

god natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar