tisdag 1 september 2009

skit - redan september

fasen vad allt går fort...

sommaren är redan över och det känns på något sätt som om jag fortfarande går och vänta på att sommaren ska komma. snabbt snabbt var den över och allt det där man skulle göra mer av än vad man gjorde förra sommaren - vart tog det vägen? var tog all ledig tid vägen. eller kan det helt enkelt vara så att jag hade en sån bra sommar att det var som att knäppa med fingrarna och den var över.
som ett trollspö viftade över en eller dröm som bara försvann. inte veta riktigt om det är dröm eller verklighet man lever i. vad som hänt och var som är en illusion.
hade en bra sommar - det vet jag i vilket fall.
en sommar med mycket glädje och roliga påhitt.

men nu känns det som om jag är utsugen på energi. som om någon har snott all min kraft jag alltid haft. det har alltid varit jag som varit en energikälla, den alla vänt sig efter när de behövde det där lilla extra. men sista tiden känns det som om jag bara har delat av mig av min energi och inte hunnit fylla på i samma takt som den sipprar ut och försvinner. så nu ska jag fylla på energi! jag ska fylla på och se till att inte andra kommer och snor den - medvetet eller omedvetet.

nu fyllde jag på energi!! en tjej på marknadsavdelningen på 3 ringde upp. tänk vad lite kan göra mycket =) nu ska jag tänka på sara munt petersson nästa gång någon vill knycka något från mig. hi hi hi

Jess - tack för att du är mitt lilla bollplank (tänkte nu att jäkla vad jag måste vara träffsäker om jag träffar dig med en boll, menar du är ju inte direkt stor. eller fuskar jag och ställer mig riktigt nära så jag ej kan missa!!!)
och
Annica - min "spyhink" bara positivt menat!!

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar