tisdag 15 september 2009

william kom hem + make up

William kom hem igår. man hinner glömma bort hur mycket han pratar. bubblar hela tiden. riktigt rolig lite prick. vi har turen att få njuta av honom en hel vecka. och ola använder det till max. fixar med schemat så han kan vara hemma mer med honom och byter med han snälla kollegor. är han hos oss 50% gäller det att nyttja dem till 100%! gå in på olas fb och titta på några söta bilder!

igår var jag hos en kund och hjälpte henne med make up. hon blev nöjd och valde enligt mig rätt färger. men sen var hon så fin i lemongraz att hon fick den av mig.

får se hur dagen blir, kommer hovslagaren kanske kanske jag hinner rida.

nästa vecka hoppas jag att jag kan börja träna hunden och att hennes "haltningar" gått över. både jag och lill snuttar har behov av att komma ut och köra lite på banan. var sååå länge sen nu.

senaste nytt: mycket roligt men man kan ju inte skriva allt på sin blogg. ni vet. det finns ju folk som har så tråkigt att de skriver ut från andras bloggar. hi hi hi. tänk om alla skulle använda tiden till något nyttigt och värdefullt istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar