fredag 20 november 2009

ekonomisk kris?

lagat bilen för X antal kronor och så gick sadeln sönder idag... (egentligen bara stigbygeln men måste lämna in västensadeln för att fixa det...) så nu väntar jag bara på bomb nummer tre? det brukar ju vara så, eller?!
alla goda ting är tre...
men är de tråkiga också tre?

men en sak som alltid stämmer är att när jag väl får pengar så får jag en större utgift. märkligt. men tur att utgifterna kommer efter jag fått pengarna...

nu ska jag "fira helg"
skön kväll
lördag hos anna och de andra flickvännerna ( som jag ej känner)
söndag kanske firas med städ?! alltid skönt efteråt =)

nu ska jag och jess ut med vovvarna en runda

måste skryta lite _ jag tackade NEJ till en hel burk med hertas kakor ( bland de bäästa jag ätit) igår!! visst var det duktigt. förra burken åt jag upp själv. i smyg. tog ju bara en eller två i taget så ingen - ola - skulle märka. men när han väl skulle ta en kaka var botten synlig...

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar