tisdag 17 november 2009

hur att göra

jag vill ha en liten till, innan vi får en lite till...

jag vill ha en liten tisma valp nu! samtidigt som jag tycker det är så skönt att ha en färdig hund. jag vill inte ha valp när vi har liten. så jag vill ha valp nu när jag kan, har möjlighet och ork! för det är inte skysst att skaffa valp och baby samtidigt... inte för någon av dem...

men men ska tänka på detta lite till. det tar ju ett tag innan en valp föds, och sen innan vi ska ha barn om vi nu får det. vill vänta till allt känns bara så där perfekt timing. när den nu inträffar får vi se. sen gäller det att det tar då också... men vill hellre ha en lite valp. baby kan vänta ett tag för min del...

vill så mycket men det måste fungera.
vill ju ha ett fast jobb innan vi skaffar barn. men det kan ju ta flera år att få ett fast jobb SOM JAG VILL HA! och jag vill ej vänta till jag är 35-40!

knepigt att man blir äldre utan att vilja det. hade varit så fantastiskt skönt att få vara mellan 20-25 i 10 år! men det är ju omöjligt. och jag vill inte vara en 40 åring som tror att jag är 25... men jag hade velat spara tiden. ack ack Karolina ge dig här. hur jag än vrider och vänder kommer jag aldrig lösa denna problematiken - men om jag gör det kan jag tjäna grova pengar, patent och stora pris!

funderingar over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar