söndag 22 november 2009

visste väl att det var tre...

skulle vara gullig och tvätta bilen åt ola på select i förrgår... men igår när jag var i bastasjö ser kim att luckan där tanklocket är under är borta....
mycket riktigt har det lossnat när bilen tvättades i maskin... jag var så sur, inte betalar jag för att få bilen sönder, det kan jag lätt fixa själv i så fall!
inne i tvätthallen var luckan kvar, men överkörd några gånger. ska dit i morgon och försöka få det fixat... de har säkert försäkring mot detta!

men nu till något trevligt =)

igår var jag hos Anna. ola och grabbarna hade hyrt varmbadhuset... och då bjöd annan in oss tjejer till henne. så himla kul att träffa alla tjejerna som var där. kände de flesta sen innan vilket förvånade mig - men hellre trevliga överraskningar än otrevliga!
har inte lika mycket emot att flytta till jämjö efter gårdagens kväll "pa jamjö". bara jag som inte bodde där i eller i omnejd!
mycket uppskattad kväll anna =)

tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar