måndag 30 november 2009

ibland är det inte mitt fel

nej det är det faktiskt inte.

jag hade tänkt träna idag, spinning.
så ringer.
jag vill boka spin 17:30
- tyvärr är den full.
ok, spin express 18:50?
-tyvärr är en också full.
musicdans 17:00
- den är utbytt mot ett annat pass som också är fullt!
- kanske är det bättre om jag säger vilka pass som inte är fulla?
ja tack.
-box och yoga.
kul för er men inte för mig! får boka tidigare i morgon. ( ändå ringde jag innan 11, tyckte det borde räckt... ) kan ju ej box för armen och yoga en timma. nej tack ej i dag.

med detta vill jag meddela att det inte alltid är ens egna fel att man inte kan träna =) HA

men i morgon kommer jag garanterat att ringa tidigare. vill ju på spinactivo... får se om jag lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar