onsdag 18 november 2009

nu är nalle puh och gänget mina vänner

sprutan mot svininfluensan är alltså tagen. så nalle puh kommer ej att sätta mig på en flotte ner för forsen =)

både jag och ola tog sprutan idag. visste ju att ola ej uppskattar, snällt sagt, sprutor - så nu har jag fått se en helt ny sida av min sambo!

Var dock inte så farligt som jag trodde men man kan säga att han var inte så ståndaktig som han brukar vara och färgen i ansiktet blev en aning mer åt det döda hållet. lätt gråaktig menar jag då! men todde att det skulle vara värre som sagt - så är nästan lite stolt över honom ändå!

får se om jag blir liggande eller om jag klarar det med bravur - är lite som på lotto! men tycker det känns mycket bra att ha vaccinerat mig ändå =) ett litet litet stick så kanske man slipper skiten...

åter till jobb!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar