tisdag 20 oktober 2009

den bästa frukosten jag kan minnas

nybakade frallor, bacon, ägg, omelett, nutella, marmelad, frukt, smoothie... listan kan göras lång! risch och jag gick till caroline för att starta dagen med lite brunch. och vilken start!
sen fick vi energi att göra skolarbete. ska ringa till folkuniversitetet ikväll... de är ju ej där på dagarna.
svettades som en gris igår, en förbannat lycklig gris, men ingen träningsvärk idag... var i och för sig bara kondition och inga muskler...
nu ska jag hem på lunch. kanske blir det kräftskjärtar.. gott men inget slår rebeckas julmust, eller?!
är så lycklig och glad i min lilla bubbla! och glad för peters skull också! han får mig att inte sakna hundlivet lika mycket nu när jag vet att han har flyttat och skaffat ett riktigt liv han också. men måste skriva Mmmmmoooohahahahahaha ;)

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar