fredag 30 oktober 2009

en underbar kväll och rättning av fel

rättning av fel.
förra inlägget skrev jag tre adresser... men det är bara en som syns. om ni är intresserade av att kolla -för pilen över och under den andra adressen får ni upp de två som "gömmer" sig.
vilken kväll!
alltid när vi träffas i hot och våld är det så där mysig och härlig stämning. man sitter, tyvärr, lätt fram till 01-tiden... blir sega morgnar efter det! igår blev vi bara fyra, evy och gunilla var sjuka =( men kanske lyckas vi allihopa nästa gång hos evy!
pratar verkligen allt mellan himmel och gjord - men mest barn. det blir lätt så. jag och en tjej till har ej egna barn. men ändå känns det som om jag har barn varannan vecka - och det har jag ju faktiskt... det ingick i paketet ola. ett bra paket men garanterat full med överraskningar!
nu är ISLAND nära. ska verkligen bli underbart att komma bort ett litet tag. men speciellt åka dit. visst är det skönt att åka till sol och bad ( vilket jag ska i maj månad) men här hoppas jag på upplevelser av ett annat slag =) många solsemestrar är just bara solsemestrar. de är lika varandra. men upplevelseresor är resor man minns =) kanske till och med har lite tid för romantik i de varma källorna...
nu ska jag sätta igång med skolan igen...

ting ting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar