måndag 19 oktober 2009

sammanfatting

hur har helgen varit da...
mycket trevligt och bra! trevlig kväll hos olas mormor och morfar och såååå goda kroppkakor!
lördag kom kim och izabelle till stallet - 2 år och en dag och red 4 kilometer - jag och kim gick. också skönt. så vi träffades på söndagen också och tog en favorit i repris! tre tokglada hundar, fyra människor och en häst... alla på söndagspromenad =)
i lördags var det även leklandet. jag hade tänkt att skippa detta och göra lite skolarbete, men då sa william från tvrummet - Ia tittar när jag hoppa! ok , så var man såld. annica och hennes brorsdotter elin var också med!
hade mor och far över på trerätters i lördags. trattkantarellsoppa med ädelost, "asiatisk lax" och panacotta till efterrätt. sen avslutade vi givetvis med en skål godis - det var ju trots allt lördag =) och godis är gott!
söndag var jag och jobbade lite i ronneby, mary kay. längesen och kom på att jag tycker det är så jäkla roligt!

nu till måndag och verklighet igen!
william lämnades på dagis och ska till anna nu i veckan. så nu får vi vänta en vecka till mys i sängen och läsa böcker och "pusskrig".

nu ska jag läsa min bok igen om Rishu ger tillbaka den - mycket bra och förhoppningsvis matnyttig till vårt jobb.

ps. har bokat pass i em. ghaaaaa! har ej varit på loket sedan december förra året! men nu ska vi på något ikväll... får se hur det går. men det kanske är bra för mina ömma axlar...dåliga rygg... nacke... nej och fy för att bli gammal :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar