söndag 4 oktober 2009

härlig helg med guldkant!

blåsig och regnig men så mysig helg!
man kan se det som långhelg fast med självstudier tors och fre.

ola jobbade i helgen. men jag och william hade dess då mysigare.

hade ju anna och michell igår på middag - så himla trevliga människor. ger guldkant på vardagen med sånt besök! de var här riktigt länge och pojkarna lekte och busade som få =) anna och jag satt och pratade endel när "alla 4 pojkarna" var i lekrummet! vi verkar ha liknande värderingar hon och jag - gör det ännu lättare att gilla henne/dem ;)

william har börjat med att gå med händerna rakt upp i luften efter han har ätit klart. så söt =)
först tvättade jag händerna på william och sen på ludwig. men då sa william - MIN IA! jag log =)

vi var hos anna och daniel en stund idag - trots att william bara vill vara hemma den lilla knäppgöken. mycket trevlig som alltid! men william sa samma sak när jag busade med mille som igår när jag tvättade händerna på ludwig - MIN IA! hi hi lite kul men jag sa att jag och mille busar också... nu har william en hund en häst och en IA - vaddå borskämd 2 1/2 åring!

nu är det ensam mamma söker! hi hi men jag fick ensam pappa sökte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar