måndag 19 oktober 2009

nu är det gjort

första träningspasset sen december!! jiiihii
det var nog min balettdröm som satte igång hjärnan på högvarv! har ju sagt så länge att jag ska börja och nu har jag avklarat första passet. musocdans på loket. kul som fasen - men lika svettigt =)
så nu ska jag slänga mig i badet. undra om man får sällskap eller om han är för trött?

så skönt att ha badkar! så skönt att ha lgh! så skönt att... ja man kan fortsätta! och dessutom är det skönt att ha råd att åka på semester utan att det känns vidare i plånboken! samtidigt som hästen b ilen noch hunden kostar sitt. men om man är ekonomisk så är man, och nu har jag en till som är det. så två "ekonomer" i samma lgh är så skönt!

tack och hej leverpastej eller
tjingeling som jag brukar skriva!

caroline - pusha på mig så jag tränar vidare nu. träning, ridning eller gång! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar