onsdag 30 december 2009

en sån skön gårdag!

tog det nästan för lugnt hela dagen. gjorde dock det där vanliga med damsugning och vek tvätt. men "hann" dock ej med att diska - på hela dagen!! vet ej vad det var med mig! men jag hade skönt =)

sen kom julle och vi åkte till lyckeby för att handla - tror vi besökte alla affärerna! men man måste ju ge spons åt alla.
ååå har du hund så passa på att köp hundforder på djurkliniken i lyckeby, de har erbjudande på hills. annars brukar jag köpa royal canin, men nu fick jag i princip två säckar för priset av en... men min lilla tulta äter ju allt med god aptit ( som sin matte) så det blir nog fint.

drack glögg och åt pepparkakor med julle en stund på kvällen - sen var den bara vår. hade den mysigaste kvällen på länge!

läste beckatheblogger.blogspot.com idag. ibland skrattar jag, gråter jag och tänker jag av hennes blogginlägg. gå gärna in om ni vill ta er det besväret någon gång!

ser fram emot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar