torsdag 3 december 2009

lite fler bilder!


så himla kul att pyssla med photoshop. Leo min lilla häst. här har jag tagit bort en hund som var med på bilden. även fixat med contrast.


helena som ser ut som en döing. vet att du tycket det är fint att vara blek, men här är allt grått utom vattnet. lite otäckt nästan. hi hi!

ros från gotland blir lätt -80.

har övat på svart vita bilder med detaljer som kanske förstås...
här palm från corsica =)

nu åker jag till stallet en runda innan jag sätter mig med mer när jag kommer hem. så skönt att kunna aktivera både hund och häst. det gör hela mig glad! men jag är rätt nöjd för tillfället. inget att klaga på.

lussebak på lördag med mor och syster med barn! kanske kommer det in något kort på det? kanske kanske ej. kan hända att jag ej orkar efter en förmodligen jäst mage...

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar