måndag 21 december 2009

pulkåkning efter hund!

hade kunnat tjäna stora pengar på detta för fy fasen vad kkul det är !!! men då skulle jag haft fler hundar och snö större delen av året =) men det hade varit kul som fasen - men jag hade nog mest velat demonstrera hur det gick till!

har förberett för kommande attacker hi hi så kul det kommer att bli. men inte ännu. inte än. men det kommer och då svider det!

morgondagen kommer snart och då ska william och jag ut och åka pulka! får se om maria och anton ska med eller kanske min familj, båda systrarna är nere och william är så glad för viggo så det blir trevligt vilket som. sen "firas" kvällen hos karin och PO med barn. så fullt upp =)

nu kommer snart min änglar. hör nog snabba små steg om jag lyssnar noga.

nu närmar sig julen lite till (och snart är den över...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar