onsdag 16 december 2009

trodde aldrig...

hade verkligen ingen aning. visst folk har sagt men jag har inte trott. kanske för att jag inte ville tro på något konstigt sätt... men men. sanningen är att det finns en hel del att köpa på ullared, oavsett om man tror det eller ej!

hade tänkt köpa strumpor och lite så... men kom ut 5000 kr fattigare så hade jag inte köpt något annat än srtumpor hade jag haft en jäkla massa strumpor hemma just nu. det enda jag ångrar är en bh för 80 kr - och det kan jag stå ut med! provade ej och då kan det gå så där.
köpte bla en klänningn som jag tänker ha på mig när jag ska ut på fredag... tyckte den var så söt!

tittar just nu på förlossningar på tv. så fantastiskt och otroligt!

nu närmar det sig julen med stormsteg och systrarna kommit till karlskrona.

tjingeling för nu är det presentationsjobb som skall göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar