måndag 1 mars 2010

mysigaste på länge!

hade bara en sån fantastisk trevlig helg!! i läördags var vi hemma hos lina och marcus på middag. det var nästan så maten slog sällskapet. vad gott och sen vilken sås! man kan inte shaka när det bjuds på läckerheter. så min mag och SMAKLÖKAR dansade tango och quick step i lördags! sen var sussie med barn och sambo och caroline med sambo också där! mycket trevligt. och jag som i princip aldrig dricker något fick drinkar, vin och avec! inget i överflöd och jag var inte rund under fötterna men mycket välsmakande! vilka små söta barn - och vad de utvecklas snabbt! sist gänget träffades var det inte mycket till prat och inte så mycket med den minsta snuppan. och nu helt plötsligt var det två små egna personligheter. kul att se dem =)

badrummet blev ångat från golv till tak i lördags efter stallet! och oj vad det kommer ut--- under toastolen. då menar jag mellan golv och toastol, sånt man inte kommer åt att torka bort tar ångaren och sprutar fram. igår var det resten av lägenheten som åkte på det. och passade på att vädra ordentligt när SOLEN sken!

min första "gå runt stan och friskis runda" sen snön kom togs i söndags! ååå vad härligt!

även om det ej framkom ur texten har jag haft den mest avslappnande och energi givande helgen på över ett år =) nice!

tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar