fredag 24 september 2010

en lyckad dag för alla?

vi hoppas i vilket fall att vi får detta.
ska nu få tummen ur och gå och frysa mitt kort på loket... har ju inte använt det sedan hmm mars... oj oj oj vad jag känner mig som en osund människa av att bara skriva det. och så är det. men nu ska det frysas. ringde till dem härom dagen men jag var tvungen att komma ner och skriva på papper - så snart är jag på väg. tror jag.

så ska jag köpa dipp till ikväll när det ska bjudas på mat. glömde själva dippen igår när vi var och handlade.

kanske kommer jag ut till stallet och klappar om min lilla häst också. ingen ridning med denna rygg. är det någon som vet någon som är en vettig människa som vill börja sköta och pyssla med häst någon gång i veckan ?!!

sen idag slog det mig åter igen hur olika människor är. för mig rent korkade att de sätter sig i en viss situation. inser bara hur lycklig jag är och det är det som betyder. hur det blir i framtiden vet ingen men det känns mycket mycket bra men både vigsel och tomt att se fram emot och drömmen om hus har börjat även om vi ej ska ha det på två år eller nåt. sen vet man aldrig vad som händer men tror att det är lite charmen med livet!

tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar