torsdag 9 september 2010

trodde inte mina ögon...

för några dagar sen träffade jag en kompis som överraskade med en hemlighet.
så fort jag såg henne tänkte jag bara wow. hon är söt och har alltid varit men nu var det riktigt så där så jag hajade till! hon blev så glad när jag sa vad jag tyckte =) vem blir inte glad av komplimanger för den delen?! hon hade bara så vackra ögon! så nu är hemligheten på mina läppar och jag gjorde något som jag aldrig gjort... betällde på internet. kanske kanske inte. men det är värt ett försök.
tyvärr skulle jag ju beställt produkten några veckor till innan vigseln... men då visste jag ju inte om den fungeradae. vet fortfarande inte om den fungerar på mig eller ej men Ms ögon var sååå otroliga!
nu väntar jag ivrigt på att den dimper ner i brevlidan och att det syns skillnad - för den var inte gratis. men jag tillhör som ni vet SPARA men nu en endaste gång smög jag mig över på SLÖSAS sida. och det känns spännande och riktgit bra. HOPPAS HOPPAS bara att den fungerar på mig också.
ps. när M pratade om produkten för typ ett år sen sa jag GUD VAD ONÖDIGT och det är det. men förstår nu att vad hon pratade om!
hi hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar