torsdag 23 september 2010

känna av att man lever

trots att jag vet att jag förmodligen är en av de mest lyckligt lottade människorna här på jorden. tak över huvudet, mat på bordet (i kylskåpet...), en fantastisk man, älskat bonusbarn och mina käraste käraste djur, sen kommer min mor och far med systrar, "frisk" och fast jobb.

men vissa dagar vill man bara hoppa över. är ju sjukskriven för min rygg och igår åkte jag på att inte kunna få behålla någon mat - inte på hela dagen... är så tråkigt att inte kunna göra något om dagarna och igår hade jag inte ens förmågan att hitta den där kraften att orka prata i telefon ens...

usch för den dagen.

som tur väl är går mina endagarssjukor över på 24 timmar!

nu blir det promenad med jess och vince om en stund! och i em ta hem hästarna från sommarbetet in på "vinterförvaring"!

hoppas på en lovely day =)

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar