fredag 3 september 2010

projekt ringsök

idag var vi på stan alla tre och letade ringar till vigseln.
vi kollade i en affär innan vi gick vidare till thai för att äta lunch. i och med att ola bokade biljett till bio innan, frågade william om vi var på bio när vi satt och åt! tjejen som satt brevid oss kunde inte låta bli att dra på mungipan =) vilket jag förstår!
william tittade ut många "snygga" ringar till mig.
tror att vi hittat de vi vill ha. men nu när vi tittat är jag mer och mer förtjust i stenar. men tror ändå att det blir en helt slät ring. hittade dock en annan som ligger på 11.900 kr. men den kommer senare! när jag sparat... länge!
Måste berömma Bohlins i Karlskrona för deras service! så trevliga och kunniga!

har varit och myst lite med min lille häst! åå älskar hur han luktar.... i morgon hinner jag nog ej dit ska vara på kräftskiva redan kl 14. men på söndag blir det en tur om skorna sitter...

ligger hemma och har lite fredagsmys själv. skickade iväg grabbarna på killkväll - bio och popcorn! rätt skönt att bara vara...

tjing!

1 kommentar:

  1. men åhhh grattis ska ni gifta er.. såå roligt.. åhh kan inte sluta le.. kram L

    SvaraRadera