torsdag 28 januari 2010

bubbel och tända ljus!

mmm så var min kväll igår. efter jobb och allt vanligt var det dax att fylla på med mental näring ! jojo men så blev det...
tappade upp ett varmt bad med badbomb och tände ljus. släkte i hela lägenheten. men en fascinerande sak är att det behövs inte så mycket vatten när man är två! så då gör det inget att man tappar i en gång till när det andra svalnat... =)
Sen gick vi ut med hundarna på stummis. Ola och jag tog mini till jess för att underlätta. dessutom tyckte jag det var onädigt att hon skulle gå ut - kanske hon skulle frysa om magen då =) Helt otroligt vilket väder!! helt underbart! Ska säga ärligt att det trodde jag inte innan jag gick ut. men så sant som det sägs - det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. trodde det skulle vara mycket kallare än det var så svettades som en liten gris när vi äntligen kom hem. kröp intill varandra och bara va. vilken mental näring!!!

ser ut att snöa lika mycket idag... får se om det blir en prom sen med lina eller om vi tar det en annan dag...

nu dax för jobb!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar