fredag 8 januari 2010

vilket drömliv jag lever!

är bara så nöjd med allt som är omkring mig!

ola var ju i tidningen i dag. en på kontoret sa att är det han som var i tidningen som är din sambo? Jag tittade på bilden och sa Ja (men det kändes Japp, jajjamänsann, ingen annant, min sambo, min man osv.) så sa hon ja det ser jag så som du sitter och ler. så känslan gav uttryck utan min vetskap! det är rätt häftigt!

är bara så nöjd.

satt och drömde härrom natten och tittade på hus. finns ett som är så passand - förutam att jag tycker det är lite för stor och lite (kanske ganska mycket) för dyrt! men ack så passande! att kunna ha lite djur hemma på gården hade varit sååå mysigt. höns och en eller två grisar. då vet man vad det är för kött man stoppar i sig och barnen. och vet att djuren haft det bra undertiden de var i livvet. Så vill jag leva.
ha hästarna så man ser dem utanför sovrumsfönstret och /eller köksfönstret! mmm njuter, trots att jag vet att det inte blir vårt! vet det i och med att vi inte har budat. men är så sugen på att lägga ett skambud. men det vore bra att vänta med sånt tills man är klar med utbildningen! och det är jag ju i mitten på maj. sen åker vi till kreta och firar min examen och mammas 60 års dag =) inte illa!

får se hur länge det håller i sig!

kram på alla goa och
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar