onsdag 20 januari 2010

shaslongen en bra vän!

vilken skön kväll.
jess har haft hunden hos sig hela dagen så jag kunde gå och träna utan att känna ett ständigt dåligt samvete för att jag ej är hemma. men ingen skuld idag inte! så idag stod afro power dance på schemat =)kul! synd bara att jag inte gillar ho som ledde passet. afro dance ska ju vara fyllt av energi och behövs en tränare som också har detta! så får se om jag går på nåt annat nästa vecka. var ju på samma pass förra veckan och tyckte samma sak men tänkte att jag ger det en chans till - för tycker det är kul!
kommer hem.
myser lite i soffan med mina pojkar, stor som liten.
tisma ligger nöjd på hennes plats nu i skrivande stund och jag väntar på badet.
bubbelbad och tända ljus!
ola kommer snart hem från badmintonen. den slutar 21:30. ola bokar bara in saker efter han vet at william somnat - han vill ju inte missa en minut med sin lille son! vilket jag helt och hållet kan förstå!
när han kom hem i måndags efter att ha varit hos anna en vecka är det som att vinna på triss!
så mysigt när hans små fingrar glider genom håret när han dricker sin kvällsvälling! vad då mys på hög nivå. inte lika mysigt är att william haft för sig i flera månader att han ska "prutta" mig på magen! han skarattar så han kissar ner sig (vilket inte gör något alls i och med att han har blöja!), men jag, JAG, ja jag får mestadels en massa massa slem på magen. men det får det ju vara värt. han är ju så lycklig den lille skiten!

sitter här med benen framför mig i soffan! så skönt! en bra vän.

måste packa lite nu inför planeringsdagarna tor och fre på korrö. kommer bli riktigt god mat som jag ska njuta av. har dispens i dieten dessa dagar ;)

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar