fredag 29 januari 2010

ska till skolan snart och ladda ner inDesign!

blir att pilla med det i helgen!!
behöver detta på praktiken... hmm ska göre en broschyr åt dem och jag har 0 i kunskap. men får i morgon... får se vad det blir!

GLAD GLAD GLAD!!

även glad för att byxorna börjar sitta lösare. ca 2 kilo kvar till 70. sen är det bara att fortsätta kämpa 5 klio ner till. men det blir lättare med delmål. ingen lätt fajt, kriget mot kilona! men jag är en vinnare så det ska nog gå bra =) men svär ibland!
SÅ snälla beröm mig och säg att jag är j-la duktig!! hi hi hade uppskattats! ser inte fram emot kampen om att behålle en viss vikt... det är nog värre än att gå ner... men det ska gå, det är för ett gott endamål!!

men idag är jag glad!!!

3 kommentarer:

  1. hi hi roligt att du frågar MIG vad inDesign är... finns många som förklarar det bättre än mi! men som photoshop fast för text.
    Vet inte om jag är duktigt - men ska göra visitkort så ett måste! ett KUL måste! och sen fick jag illustr... också! var inne lita och plockade.
    FICK C4... för det gick ej att ladda ner c3 från skolan... så snälla V hjälpte mig!
    kul att se dig här emilie! hoppas allt är väl i NY =)

    SvaraRadera