fredag 15 januari 2010

oanad god gärning!

Blev så otroligt glad idag. ja ni vet hur det är, oavsett om man vill eller ej så jämför man sig alltid med andra! om det är längd, kunskap, vikt, jobb, tid, pengar eller vad det nu är... kanske jag inte jämför mig i den månen jag tänker på det, men det finns alltid i bakhuvudet hur vissa kan eller har tid eller...
men idag gjorde en person mig så otroligt glad. ja, inte för att hon ville det. det skulle hon aldrig unna verken mig eller någon annan - vad jag tror. men ååååå vilken skön känsla jag har i kroppen! fan vad jag varit duktig =)
helt meningslöst för alla andra, men INTE för mig!!!! tjohooo!

nu ska jag gå och äta lunch, lunch och lunch vet jag i och för sig inte. har med mig lite yoggi, för maten var i frysen.

jag är så lycklig jag är så lycklig, måndag tisdag onsdag trosdag är så lycklig! och idag är det fredag och då är jag alltid lycklig ;)

kram från tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar