lördag 23 januari 2010

skidåkning för hela slanten vill jag lova!

har haft en helt fantastisk dag!
dagen spenderades i rödebybacken under solen! jag och william åkte, åkte åkte och ÅKTE! vi hade så kul och så vände william ansiktet upp mot mig när vi stod i liften och sa att vi skulle ta liften ända upp till MÅNEN =)
han tyckte det var så jäkla kul med skidor alltså! kanske kommer morgondagen också att spenderas i backen. det var åtminstone det william sa idag innan han gick och la sig. i morgon skidor! elle hu! visst visst det går väl inte och motstå, eller? att se och uppleva honom älska något som jag och ola älskar är ju bara helt underbart!!!
tack vare detta behöver han inte komma så mycket efter de andra barnen nu när han missar några dagar i backen i fjätervålen. känns bra. för wililam vill ju alltid att alla ska vara tillsammans, så det hade varit kul om han kunde hänga med någorlunda....
ola stod neranför backen hejjade på och filmade oss proffs på nervägen. på filmen hör man william skrika wiiiii wiiii wiiii och ola skratta i mikrofonen.
hade helt enkelt en sån där oförglömlig dag som avslutades med massor av mys i soffan alla tre =)

ser fram emot morgondagen och alla äventyr som komma skall!

bilder kommer =)

2 kommentarer:

  1. Härligt värre, jag fick se filmen igår.. såg att wille bara njöt av att åka skidor.. Han är för god den pojken, jag njuter varje gång jag få träffa han.. är såååå glad att jag har ola så jag få träffa Wille:-)... ha en riktigt bra dag.. Gudmor

    SvaraRadera
  2. visst var det en ren njutning att så se honom. jag som aldrig vill vara med på film fick offra mig för william och olas skull. annars hade han liksom ej kommit upp i backen. 'men aj aj aj vad jag har blåmärken i knävecket efter liften! men det var det värt när man hör wiiiiii
    k

    SvaraRadera