fredag 28 januari 2011

julafton?

idag var det julafton igen för ola...
han var så lyrisk =)


vi/william fick en massa kläder och jackor* många av Linda idag! tack =)
allt kommer komma till användning! så coola gröna byxor och vinterjackan kanske han till och med kan ha nästa år - han kan ju omöljigt fortsätta växa som han gjort... eller kan han det?!

när ola och jag träffades för två år sedan var han en liten liten plutt med miniben och kunde inte prata.
nu är han lika stor som killarna som är födda året innan och ställer enligt "dagis" frågor som en 5 åring!
så oj oj oj vad han har utvecklats dessa år!
nu fyller han snart fyra, då har jag varit med och firat 2, 3, och 4. så i och för sig inte så konstigt att han utvecklats! det är ju så mycket man formar barnen i denna åldern =)

nu hara vi i vilket fall shorts för hela sommaren - tack igen linda!

om det är något jag/vi kan gör för dig så säg till =)
kanske en liten tur på hästryggen till sommaren när jag också kan rida igen?
(det enda jag kommer på som jag kan erbjuda...)

bugar och bockar!
Karolina m familj

1 kommentar:

  1. jag kräver ingenting tillbaka men en tur på hästryggen säger jag aldrig nej till - blev väldigt glad över att ni blev glada :-) hoppas även lille Wille blir det imorgon.. kram på er <3

    SvaraRadera