tisdag 18 januari 2011

mvc

var hos lind, min babrnmorska, idag.
vikt: 86.8... (men måste skylla på att jag hade kläder och skor på mig... vägde ju in mig på 68.5 kg... MED FLIPFLOPP!)hade faktiskt inte gått upp något allas sen för 14 dagar sen. lite skönt, trots kakor hos jess igår och någon kokoskaka från herta i smyg idag... =) men det är ju jag som får kämpa med att få bort det sen...
mått: 33
<3 slag: 136.
hb: 123

JAg har nästan varit säker på att det skulle bli en flicka innan men för två-tre veckor sen kom jag på att det kan lika gärna bli en liten pojk... så vi får se! men nu har hjärtslagen gått från "stadiga" 148 till 136... så kanske det blir en litet gossebarn trots allt!
men vi har namn för båda!
50% av varje... det är bara att vänta och se!

vår fina träsäng ligger under min och olas säng. lite tidigt att sätta upp den med 5 veckor kvar, men skönt att ha den hemma OM något skulle ske tidigare än planerat... liten kan ju komma när som nu egentligen.

ska till ikea och köpa en sänghimmel som skydd för att katten inte ska hoppa upp i sängen när liten sover där!
i och för sig ligger han aldrig i williams säng, men litens säng kommer ju stå brevid min plats och då är risken stor att isil kommer ligga hos liten så som han ligger hos mig...

ps. ska byta bakgrund - har ej glömt, bara ej gjort det !

2 kommentarer:

  1. Tycker inte du ska vara orolig för vikten, den försvinner säkert när liten är ute. :)

    En vild gissning från mig...jag tror det blir en flicka :)

    Ta hand om dig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. kroppen får jag göra något åt sen...
    först ska jag må så här ruskigt bra och bebis komma ut.
    kanske du har rätt, får se om det blir en liten kicka!

    kul att du tittade in här!
    lycka till på nya jobbet!
    kram

    SvaraRadera