söndag 30 januari 2011

vilken kväll

igår var den trevligaste kvällen på länge!
hur kul som helst.
skratt hela kvällen
och då givetvis ont i magmusklerna (japp magmusklerna... någonstans är de det kände jag igår!)

vi var bjudna till olas vänner Mattias och Camilla.
så turen gick till, en bit utanför, jämjö. inne i skogen men ändå inte.

vi har inte träffats så mycket tidigare men efter igår så blir det änddring så detta. vi bokade faktiskt ett nytt datum att träffas redan igår... det blir ju inte av om man säger att man ska ringas om det så datum är nu satt!
då blir det hos ola och mig istället. men det blir väl lite annorlunda då.
för går allt som det ska finns det en liten liten bebis med då. kanske räkna mattias och ola det som doping eller fuska att camilla och jag blir tre på vårt lag!
igår var det barnfritt.
för spelets och pratets skull!
skönt att det finns andra som ola och mig som inte dricker bara för att man träffas =)

en helt fantastisk kväll - tack för den.

kom hem vid 1 på natten och var "tvungen" att ligga och prata, ola också. så vi låg där och skraqttade för oss själva i sängen! helt underbart! tack igen!

och idag då?
dagen började senare och kommer säkert sluta tidigare.
börjar känna av att jag inte orkar riktigt lika mycket längre. känns i kroppen. men inte så konstigt 3 1/2 kvar till beräknat datum, 24/2...

efter gårdagen var benen lite mer som vattenbalonger än just ben. har inte tyckt att jag har så mycket vätska i kroppen, men nu verkar det fyllas på i snabb takt.

idag har det bökats ordentligt i magen.
både före och efter kroppkakorna hos mormor herta!

nu är det fortsatt högläge med benen...

2 kommentarer:

  1. missade,
    högläge för händerna också!

    SvaraRadera
  2. Oj oj, vad tiden går fort! Snart dax! Hoppas vi hinner träffas en gång innan, vet att jag är dålig på att höra av mig men är
    mycket nu! Stor kram!

    SvaraRadera