torsdag 13 januari 2011

perfekt!

livet känns bara så perfekt nu =)
har varit en del turbulens som vanligt... men det är ju så man inser att man verkligen har det perfekt när det är lugnt!

igår var jag och köpte babyskydd, en sån här fast svart med vitt mönster!
går att klicka i bilen och klicka fast på barnvagnen också!
härlig känsla att ha den i bilen.



snart nog har vi liten i famnen!

idag är första dagen jag känt mig som en koloss...
gick i för tajt jacka med mina 84,7 kg, på is dessutom så tog mig fram som en gigantisk pingvin... min svart vita jacka skulle bara vara mönstrad lite annorlunda!

kände mig inte smidigare när jag med kulan på magen skulle böja mig ner och plocka upp efter tisma...
nu höll skaren för mig.
har varit så praktiskt när jag sjönk ner 30-35 cm men bajset låg kvar uppepå! lyx!
men idag var det bara att böja och benda på sig så gott det gick, och visst gick det men önskar att jag hade haft en sån där plockare... kanske ett bra patent - hundbajsplockareförhöggravida!!
kanske inte hade sålt så bra men LOVAR att de som köpt hade blivit nöjda =)

igår var allie här och visade mig hur kameran fngerar.
då menar jag inte var jag klickar utan mer om bländare och iso nummer när och vad man ska använda vad!
får väl ut och testa lite nu.
så kanske blir det något bra foto på liten när den kommer(om allt nu blir som planerat).

1 kommentar: