torsdag 6 januari 2011

lite till

william och jag tog en mysig morgon, sen drog vi ut i "stormen" runt stumholmen (nu när jag sitter här och skriver sitter william brevid mig och skriver samma sak på olas dator, jag har högläsning och han skriver!!)
glömde oss bakom alla möjliga snöhögar och träd och sen fick lillsnuttan leta upp oss!
mitt i allt detta under alla kläder, mössor, vantar och fuskpolo säger william - ÅÅ Ia vilken härlig promenad! jag kunde inte annat än å le =) vilken fantastisk liten pojk jag har! är så stolt över honom ibland! men ibland inte... men så är det antar jag!

1 kommentar:

  1. Hej Karolina, vad kul att du hittat till min blogg ;o) Och grattis om jag har förstått det rätt?!? till vad va det Lilleman sagt "bäbisen i magen".. Vad underbart!! När är det dags? Hoppas du mår bra med allt vad det innebär?! Skönt att höra att snön ligger fint i Karlskrona också (helst otroligt vilken vinter vi fått) och inte bara i Kalmar. Min lilla familjen mår bara fint. Ebba växer så fort att jag knappt hinner med. Ibland önskar jag att det fanns ett osynligt snöre man kunde dra i för att sakta ner farten, men samtidigt så är det ljuvligt att se alla små framsteg ;o) Kramar

    SvaraRadera