fredag 14 januari 2011

nytt



var inne på village och hämtade gardiner som ola och jag beställt.
han var överlycklig att han fick med mig på stan för att kolla på gardiner härom dagen... vi var ju ändå mitt emot (på mvc)så han tyckte inte att jag hade någon annledning att tacka nej till förslaget!
slugt!
så nya gardiner beställdes och idag hämtade jag dem =) gröna härliga med mönster med andra glada färger!

kommer bli härligt med lite färg här hemma.

hittade inget foto på dem på hemsidan men hittade en annan bild som jag blev glad av så kanske kommer det inhandlas lite annat i matchande färger också till hemmet!

vi köpte 4 likadana gardiner så vi kan ha dem i huset också sen! smart drag av ola tycker jag =)
älskar framåt tänk - speciellt om framtiden som verkar bringa guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar