tisdag 24 mars 2009

enk kul grej

sitter här och nästan hela dagen har gått. Tittar på tv och äter lite soppa. kryper nog ner i sängen med en kopp te efter kvällspromenaden.

mycket bra och trevliga saker har hänt idag. Men en sak var så fantastiskt rolig. (men för att tycka det är roligt bör vetas att jag köpte en ny dator vid jul, en mac book air - helt fantastisk söt, funkar utmärkt i skolan men ej med uppkopplingen hemma. så jag har haft en kompis dator hemma sen jul). hon satt och skrev cv och då sa jag att hon kunde gå upp till mig och hämta sin dator - men hon sa att hon hämtade den för fyra veckor sedan och den jag har använt sen dess har varit min gamla!! - jag har alltså inte märkt att jag haft min dator här i 4 v! bryr mig som sagt inte om prylar ( bortsätt från min nya dator), men så men så här tokigt (tosit - som min systerson skulle sagt) trodde jag aldrig att det skulle bli... men men det är typiskt mig!

sitter och söker efter tåg och banverk... skoldagen sluter inte riktigt ännu - kl är ju bara 21.00! Det är ej nyttigt att hålla på så här =)

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha jag publiserade precis ett inlägg om prylar... Var det lite tankeöverföring där.. hi hi Jag är inte heller besatt av prylar men just datorn och min mobil tyckte jag var lite sött...

    Rosa kram till dig :-)

    SvaraRadera
  2. PS... Vilken jälka fuskis du är som köpt en
    Mac book air... ville oxå ha men de fick bli en Dell... Inte riktigt samma sak men ändå...

    SvaraRadera
  3. klart du ville ha en mac book air... det vill väl alla ha men alla vill också han en son som din!!

    SvaraRadera
  4. menar självklart HA en son som din...

    SvaraRadera