måndag 23 mars 2009

vad är ok

Tänkte skriva något nu som jag bestämde mig för att inte göra. tänkte skriva något som lätt kunde bli missförstått... men suddade ut detta.. tror det var bäst så. det jag suddade ut var väldigt bra men får väl lov att skriva det en annan gång när situationen ser annorlunda ut... vill ej att saker ska bli missuppfattade i denna stund. 

har jobbat häcken av mig fram till nu, klockan är 17:30 och jag gör det första privata nu... och nu ska jag fortsätta skolarbetet och säkerligen långt in på kvällen... det som i vanliga fall är så kul känns lite jobbigt nu för det ska vara klart i morgon!  mycket jobb... ska presentera för företaget i morgon och skicka in till vårt andra företag i morgon, som vi ska få feedback från på onsdag! så mycket att göra.

anna - hinner omöjligt att träna på tisdag!

man kan ju tro att man blir smal av att ha mycket att göra för att man ej hinner ära... men tycker det är precis tvärtom - man äter bara skit för man hinner inget annat! attans jag som inte skulle så j-a mycket skit  =(

den där bikini säsongen som alla pratar om har jag hoppat över i flera år och kommer nog hoppa den i år också. 

tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar